Najczęściej pytacie nas:
- Czy plakat jest już oprawiony?
- Tak, jeśli zamawiasz jednocześnie plakaty i ramy, zawsze je dla Ciebie oprawiamy. Czasem potrzebujemy od Ciebie w komentarzu szczegółów co do przyporządkowania ram, jeśli są w tym samym rozmiarze, a różnych kolorach.
- Jakie są dostępne kolory ram?
- W naszym asortymencie dostępne są ramy drewniane w kolorze białym, czarnym, naturalny i oak (dębowe) oraz aluminiowe w kolorze srebrnym, złotym i czarnym. --> TUTAJ!
- Jakie są dostępne rozmiary ram?
- Posiadamy ramy w czterech rozmiarach: 21x30cm, 30x40cm, 40x50cm i 50x70cm --> TUTAJ!
- Czy w ramach z frontu jest szkło?
We wszystkich naszych ramach jest z frontu krystalicznie przejrzyste szkło akrylowe - zupełnie nie różni się ono w odbiorze od zwykłego szkła, a jest lżejsze i mniej podatne na uszkodzenia.
- Na jakim papierze są robione wydruki?
- Wszystkie nasze plakaty drukujemy na niezwykle wytrzymałym papierze o gramaturze 250 g/m² o subtelnie perłowej powierzchni (Luster), przeznaczonym do wykonywania profesjonalnych wydruków fotograficznych i związanych ze sztuką. . Nasze wydruki to doskonała rozdzielczość i piękne, żywe kolory. --> TUTAJ!
- Czy można zamówić plakat w innym niż dostępne w sklepie rozmiarze?
- Tak, możemy wydrukować praktycznie dowolny rozmiar plakatu, tylko zawsze będzie to opcja: plakat w tubie (bez ramy). Cenę obliczymy proporcjonalnie. Zawsze w takim wypadku prosimy o napisanie nam maila.
- Czy w gotowej galerii obrazów w sklepie można zamieniać plakaty na inne wzory?
- Oczywiście, istnieje możliwość modyfikacji każdej galerii. Można zmienić wzór plakatu bez zmiany ceny galerii. Możemy również zmienić rozmiar plakatu, a także dodać lub usunąć plakat z dowolnej galerii.
- Czy przy większej ilości zamówionych plakatów można uzyskać zniżkę?
Istnieje możliwość otrzymania zniżki przy większych zamówieniach. Stosujemy progi zniżkowe dla zakupów powyżej: 300zł, 1000zł, 3000zł. Prosimy wcześniej o wysłanie wiadomości z informacją o zakupie.
- Czy istnieje możliwość wysłania zamówienia za granicę?
- Realizujemy zamówienia za granicę do krajów UE. Przesyłki są nadawane przez firmy kurierskie. W tej chwili nie wysyłamy zamówień do UK.
- Ile trwa czas realizacji zamówienia?
- W miarę możliwości staramy się realizować zamówienia jak najszybciej. Rezerwujemy sobie na to do 3 dni roboczych od opłacenia, ale w praktyce udaje nam się to często tego samego dnia. Dostawa kurierem to kolejny jeden dzień. Kiedy potrzebny ekspres - dzwoń i pisz do nas, bardzo często jesteśmy w stanie przyśpieszyć zamówienie i w 48h, a nawet 24h będzie u Ciebie.
- Czy można plakat zamówić w wersji poziomej?
- Większość z naszych plakatów jesteśmy w stanie wykonać w orientacji poziomej. Jeśli chcecie zamówić właśnie taką opcję, należy zaznaczyć ją przy dodawaniu produktu do koszyka - znajduje się ona pod wyborem rozmiaru. Jeśli opcja "Układ poziomy" jest niewidoczna, to znaczy, że tego wzoru nie będziemy w stanie wydrukować horyzontalnie. Plakat poziomo zawsze najpierw wyślemy do akceptacji - podgląd na maila. Takie zamówienie będziemy realizować jeden dzień dłużej.
- Czy jest możliwość zamówienia plakatu z własnym tekstem?
- Obecnie nie jesteśmy w stanie wykonywać projektów indywidualnych od zera, ale mamy w ofercie kilkanaście pięknych wzorów "Plakatu z cytatem". To są szablony ułatwiające nam pracę - na każdym z nich możemy umieścić napis dokładnie taki, jaki sobie życzycie
- Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za pobraniem?
- Zamówione u nas plakaty wysyłamy przesyłką kurierską za przedpłatą, ale na specjalne życzenie - po kontakcie mailowym lub telefonicznym możemy wysłać zamówienie kurierem również za pobraniem.
- Czy istnieje możliwość zmiany czcionki/fontu na plakacie?
- Tak, jeśli dostaniemy sprecyzowane wytyczne z określoną nową czcionką/fontem. Np."proszę o zmianę fontu na taki, jaki występuje na innym plakacie posterilla (nazwa plakatu)". Plakat zawsze zostanie najpierw przesłany jako podgląd mailem do akceptacji. Zamówienie ze zmianami będziemy realizować jeden dzień dłużej.
- Czy istnieje możliwość zmiany koloru tła na plakacie?
- W plakatach dostępnych w naszej ofercie możemy modyfikować dowolnie kolory tła, a także inne elementy wedle życzenia klienta. Przed zakupem prosimy o informację na nasz adres e-mail lub w uwagach przy składaniu zamówienia. Plakat zawsze zostanie najpierw przesłany jako podgląd mailem do akceptacji. Zamówienie ze zmianami będziemy realizować jeden dzień dłużej.
- Czy można osobiście odebrać plakat w siedzibie firmy?
- Siedziba naszej pracowni jest na Placu Piłsudskiego 2/1 w Gliwicach. Zapraszamy serdecznie po osobisty odbiór zamówienia, a także na pyszną kawę w naszym towarzystwie 😊 Niestety nie przyjmujemy zapłaty w gotówce, i tak konieczny będzie przelew lub płatności elektroniczne (do ustalenia)
- Czy jest możliwość wysyłki do paczkomatu?
- Niestety nie każde zamówienie zmieści się do paczkomatu.
Możemy do paczkomatu wysłać plakaty w tubach: 13x18cm, 21x30cm, 30x40cm, 40x50cm oraz 50x70cm.
Możemy do paczkomatu wysłać plakaty ramach 21x30cm oraz 30x40cm.
Wysyłkę do paczkomatu potwierdzamy przy zamówieniu lub proponujemy inną metodę dostawy. Cena wysyłki jest jednakowa dla wszystkich opcji.
- Czy można zamówić same ramy?
- Pakowanie samych ram nie sprawia nam przyjemności - nie jesteśmy ich producentem i nie chcemy być dystrybutorem. Dlatego ramy i wieszaki na nasze grafiki można zamówić wyłącznie przy jednoczesnym lub wcześniejszym zamówieniu plakatów
- Jak zapakowane są plakaty zamówione bez ramy?
- Bardzo dbamy o zabezpieczenie naszych plakatów, aby nie uszkodziły się w trakcie transportu. Wszystkie grafiki są starannie zapakowane w ochronny papier oraz kartonową tubę, a następnie karton wysyłkowy. O szczegółach naszych opakowań piszemy --> TUTAJ
- Czy opakowania są zero-waste?
- Od początku naszej działalności pakujemy plakaty w tekturowe tuby, szary papier i tekturę z recyklingu. Każde opakowanie, jakie wpadnie w nasze ręce przy zaopatrzeniu pracowni, wykorzystujemy ponownie. Niestety nie możemy zastosować papierowych wypełniaczy przy pakowaniu ram ze względu na zwiększone ryzyko ich uszkodzenia w transporcie. Nasze rozwiązanie to ekologiczna folia bąbelkowa z recyklingu. O szczegółach naszych opakowań piszemy --> TUTAJ
- Czy zamówienia pakujemy na prezent?
- Każde zamówienie u nas jest jak prezent :) Dla nas liczy się satysfakcja klienta już od momentu otwarcia paczki, dlatego każda jest estetycznie zapakowana z wykorzystaniem papierowej ozdobnej taśmy washi oraz wstążki/sznurka i nadaje się od razu do wręczenia lub do wysyłki prosto do osoby obdarowanej. Wówczas jedynie prosimy o dopisek w zamówieniu: "bez faktury w paczce" (wyślemy ją wówczas wyłącznie mailem do zamawiającego). O szczegółach naszych opakowań piszemy --> TUTAJ
- Czy można na plakacie dodać jakiś personalizowany napis/dopisek/dedykację?
- Na każdym plakacie dostępnym w naszej ofercie możemy dodać personalizowany napis/dopisek/dedykację - jedna lub dwie linijki tekstu w dole plakatu. Prosimy o info w komentarzu do zamówienia. Plakat zawsze zostanie najpierw przesłany jako podgląd mailem do akceptacji. Zamówienie ze zmianami będziemy realizować jeden dzień dłużej.
- Czy na plakacie może nie być napisu w dole "posterilla.pl"
- Napis ten towarzyszy wszystkim naszym plakatom od początku działalności i jest naszym autografem. Ale jeśli nie chcesz go mieć na swoim plakacie, po prostu zrób nam taki dopisek w komentarzu do zamówienia, bez problemu zrealizujemy plakat bez niego. W nowych wzorach zrezygnowaliśmy z niego.
- Czy można reklamować lub wymienić plakaty zamówione u Państwa w sklepie?
- Plakaty lub ramy z wadami lub uszkodzone w transporcie natychmiast wymieniamy na nowe bez specjalnych procedur i niedogodności. Oprócz tego zgodnie z przepisami, można odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania zakupionego towaru i wysyłając go do nas na swój koszt. W czasie do 30 dni od zakupu umożliwiamy także wymianę towaru na inny z naszej oferty.
- Jak trwałe są plakaty?
- Działamy na rynku plakatowym od 7 lat (wow, sami jesteśmy pod wrażeniem, że tyle czasu już minęło). Dotychczas nie zgłosił się do nas jeszcze nikt z uwagą na temat pogorszenia się jakości wydruku wraz z upływem czasu. Jeśli się zgłosi, chętnie podzielimy się z Wami szczegółami.
Posiadamy doświadczenie z plakatami wywieszonymi na ekspozycji w witrynie w pełnym słońcu. Pół roku takiej ekspozycji owocuje zmianą odcienia bieli papieru na cieplejszą (nie żółtą!) - niewidoczną gołym okiem, a dopiero po porównaniu z nowym wydrukiem. Ekspozycja taka nie wpłynęła na zmianę kolorów fragmentów zadrukowanych - czerń również nie blaknie.
Kilkoro z naszych klientów testuje obecnie plakaty w ramie powieszone w łazienkach. Czekamy z niecierpliwością na wyniki tego sprawdzianu w pomieszczeniach o zwiększonej wilgotności. Damy znać!
O materiałach i technologii druku piszemy --> TUTAJ
- Czy można zlecić wydruk swoich zdjęć lub z internetu?
- Niestety nie. I tutaj jesteśmy nieprzejednani. Wykonujemy wyłącznie wydruki naszych wzorów plakatów. Nie podejmujemy się wydruków fotek rodzinnych i z wakacji, a także znalezionych w sieci grafik i fotografii - ze względu na poszanowanie licencji i praw autorskich.